Alla Mina djur!

Jag tänkte presentera alla mina djur var för sig. :)


Nelly, den underbara cavlieren som fyller mitt hjärta med kärlek.


TittUt min vackra hittekatt som kom till mig för några år sedan.


Clea min otroligt busiga och Tuffa kattunge, en dam med klös ;)


Sally, min underbart vackra Blå dvv. En hona som har gått långt men som nu är pensionär.


Baccaraz, en kille med mycket fart som älskar att hoppa!


Caddie, en hona med humör.


Nova en super härlig tös, som är såå mysig och hon är en toppen mamma.


Pantomim, min tjocka Gubbe, en favorit i gänget, en sån gosgubbe!


Iqra, en riktigt tuff hoppetossa, riktigt mysig tjej som älskar uppmärksamhet!


Ebba, en sån mysiga tant! står alltid på burkanten och tigger mat och äter ur handen!


Erebos, en hane jag inte hunnit komma nära ås mycket än men han är väldigt bestämd.


Esmeralda, en mysig hona som är tredje generation grey tan från mig.


Ally, en gammal super mysig hona som jag har haft länge hon är mormor till Esmeralda och mamma till Smaragd.


Smaragd, En egen uppfödd super snygg tös, med fin typ, hon är en härlig och duktig hona.

Här är dem alla mina egna djur! Dem är alla älskade <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0