Fest, fest och en dag kvar som 18åring

I Torsdags fyllde min lillsyster 16år, vänta nu här jag var ju precis 16år hon kan inte vara det redan??... Var tog tiden vägen? Igår hade vi påskfest med släkten där vi även firade mig och min syster lite grann. Idag kommer vänner och firar oss och idag är även min sista dag som 18åring. 18 låter så ungt men ändå så vuxet. Det länns bra att vara just 18 det är en toppen ålder men 19 vad är det för ålder egentligen? den är väl ganska onödig? Bara en mellan ålder innan man liksom blir vuxen på riktigt och får ritkigt stora vuxen poäng.
Jag kanske har fel men jag tycker själv att 19 inte är någon ålder att komma med. Men i vilket fall imorgon är jag inte 18åring längre och mitt sista år som tonåring tar start.
Anna 3år gammal :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0