Som ALLA andra

varför är inte jag så som ALLA andra?
"alla" mina vänner älskar att festa och tycker om att dricka och dansa och massa sånt, men det är inte riktigt min grejj, jag tycker att det är kul att varamed och umgås och så men drickandet gör bara folk konstiga och flamsandet är inget som gör mig glad och som jag tycker är sådär värst kul. Jag sitter heldre på en hemma fest där vi spelar spel och bara har kul än sticker ut till ett fest ställe och super ner mig. Undra varför det är så? Ska man inte släppa loss i tonåren och göra alla sjuka grejor?
Jag är väl inte som "alla" andra.. ^^
Men jag trivs med den jag är och jag trivs med mitt liv så jag har väl tur antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0